(sh)IT die wij oplossen!
“Help! Ik voelde de schaamte alweer opkomen. Weer mijn excuses aan moeten bieden, omdat ik te laat in een Teams-call kwam. Niet omdat ik te laat was, maar omdat de software vastliep.”
“Ik kon geen bestand meer opslaan en geen mail meer ontvangen, want alles zat vol. Ik had verschillende zakelijke inboxen. Dat wilde ik niet, maar ik wist niet hoe ik ze moest koppelen. En als ik Word opende, zag ik al wat langer de melding dat mijn licentie afliep.”
“Ik kreeg iedere maand vier facturen binnen voor allerlei verschillende online diensten. Waar ik voor betaalde? Geen idee. Maar ik durfde ze ook niet op te zeggen.”
“Ik schrok ‘s nachts regelmatig wakker. Ik wist dat mijn collega’s niet zo digitaal vaardig waren. Wat nu als ze per ongeluk op een linkje klikten in een phishingmail? Of inlogden via een onbeveiligd netwerk in een koffietent? Of als wachtwoord 12345 gebruikten? Ik vraag me ook af of ze de updates wel installeren.”
“Opeens verschenen op mijn website allerlei affiliate links naar Chinese webshops. Het bleek een hack en mijn beveiliging was niet goed geregeld. Als je op Google naar mijn bedrijf zocht, kwam je allemaal rommel tegen. Een recente back-up had ik niet.”
“Ik kon opeens niet meer in mijn mail en ook mijn website ging op zwart, nadat mijn host die had overgezet. Daar had ik blijkbaar mailtjes over gehad, maar die begreep ik niet.”
“Hoe kunnen wij digitaal samenwerken, op een veilige en soepele manier? Het lukte ons niet, wat een hoop frustratie opleverde en tijd kostte.”
“Onze IT moest moderniseren. We liepen hopeloos achter en dat merkten we in onze bedrijfsprocessen. Die liepen niet, het was onveilig of ging te langzaam. Wat aan ons verkocht werd, was dat wel de juiste IT-oplossing voor ons? We hadden een partner nodig die ons kon helpen kiezen en implementeren.”
“Het duurt steeds zo lang om een nieuwe werkplek te installeren.”
Review
Kenny VaesManaging Director | MAKE. & Partners
Read More
"Onze ervaring met OBSES is niets minder dan uitzonderlijk geweest. Het team laat continu het hoogste niveau van professionalisme, expertise en toewijding zien. Ze zijn uitzonderlijk bekwaam in het begrijpen van onze behoeften en bieden op maat gemaakte oplossingen die onze bedrijfsvoering verbeteren. Hun proactieve aanpak en de korte lijnen zorgen ervoor dat eventuele issues snel worden opgepakt, waardoor de productiviteit wordt gemaximaliseerd. Over het geheel genomen is de samenwerking met OBSES een positieve en lonende ervaring geweest. We raden hun diensten ten zeerste aan, aan iedere organisatie die op zoek is naar betrouwbare en innovatieve IT-oplossingen."
Kim DemandtAdvocaat | Demandt Advocatuur
Read More
"Ik kwam bij OBSES uit via een gezamenlijk contact en heb voor mijn IT-zaken de overstap naar hen gemaakt. Ik ben erg tevreden over de dienstverlening. Zij hebben meteen actie ondernomen, zijn toegankelijk en leggen duidelijk uit waar het probleem zit ten hoe het kan worden opgelost. Het is dus écht zo: zij fixen your (sh)IT."
Saskia en Ton'T Ons Salon
Read More
"Door onze ambachtelijke skills zijn wij zeker niet in het bezit van IT skills.
Voor ons is dit dagelijkse shit die wij moeten uitvoeren.
Dit kost veel en veel te veel energie die wij liever aan onze klanten willen besteden, net zoals bij OBSES.
Sinds wij met OBSES samenwerken kost onze automatisering veel minder tijd
en werkt alles feilloos.
Een mooi bedrijf met zeer persoonlijke benadering en duidelijke uitleg die zelfs voor ons te volgen is.
Tevens regelen en leveren ze alles van A tot Z alles wat je nodig hebt om je skills zo makkelijk mogelijk te maken!
Ze doen wat ze beloven en fixen echt je (sh)IT."
Previous
Next